Biobax melegakan sakit bahagian pinggang dan belakang badan ketika mengandung



Assalamualaikum and Hye all :)

Harini tertarik nak share lagi sekali tentang Biobax Cool Theraphy. 
Dah pernah baca tak entry Irine sebelum ni?



Alhamdulillah, masa puasa haritu aku berkesempatan juga sharekan pengalaman sendiri dan sharing kelebihan Biobax Cool Theraphy, LIVE di slot tv Assalamualaikum untuk rancangan Tv Al-Hijrah. Siapa sempat tengok haritu? hehe. 


Biobax Cool Theraphy dapat sambutan yang menggalakkan untuk Slot rancangan Assalamualaikum




Yang belum sempat tengok, aku sendiri share pengalaman menggunakan Biobax masa slot Assalamualaikum ni, boleh juga tengok link di bawah ini :-



Ramai juga yang tanya, Biobax Cool Theraphy ni sesuai untuk siapa? Focusnya memang untuk ibu yang mengandung. Kalau u all salah seorang ibu mengandung yang sedang menghadapi sakit bahagian belakang, rasa kurang selesa bila nak bergerak sebab rasa sakit-sakit dan lenguh-lenguh badan, sakit pinggang sehingga mengganggu waktu nak tidur, cubalah pakai dan rasa sendiri keberkesanan Biobax Cool Theraphy. Tak yah susah-susah, sebab Biobax ni ianya sejenis theraphy oil yang hanya sembur 1-2x sahaja di bahagian yg sakit :)

Pernah tak u all masa mengandung rasa sakit-sakit tumit atau cramp kaki? Yang tu pun boleh gunakan juga Biobax. InshaAllah cepat lega dan Biobax ni mudah dibawa kemana-mana sebab size botolnya muat juga kalau nak letak dalam handbag, macam Irine sendiri buat. hehe. Pegi mana-mana, mesti bawa Biobax simpan dalam handbag, in case masa nak keluar jalan-jalan atau nak balik kampung rasa sakit, cepat-cepat keluarkan drpd handbag. 


BIOBAX COOL THERAPY

Ianya adalah spray yang ada cooling effect dan bau fresh sangat. Spray saja di bahagian sakit dan kesan akan dirasai seawal 1-3 minit. Ianya sangat sesuai digunakan oleh ibu mengandung sebab tidak panas dan tidak bau ubat seperti minyak-minyak lain yang ada di pasaran sana.



Haa, nak cerita pengalaman masa balik raya haritu. Macam mak dengan ayah aku sendiri antara yang mudah sakit lutut dan sakit-sakit sendi. Al-maklumlah, mak ayah aku pun dah masuk umur 60 tahun. So, no wonder lah diorang pun tak terlepas daripada rasa sakit-sakit macamni. Yang aku boleh perhatikan, macam ayah aku jenis yang sentiasa buat kerja-kerja berat, walaupun dah pencen lama, tapi still nampak buat kerja berat-berat macam berkebun, pastu ulang alik masjid sebab ayah ialah bendahari masjid.hihi. Jadi, dia punya busy tu macam perdana menteri ! Kalau mak pulak, lepas daripada pencen dulu dah start rasa sakit-sakit lutut. Jalan pun kena slow-slow, terjengket-jengket la jugak. Kalau aku balik rumah mak, mesti mak suruh urutkan lutut dia. Jadi, masa raya haritu, aku balik kampung hadiahkan Biobax Cool Theraphy ni untuk mak ayah. Mak dengan ayah memang suka sangat dengan Biobax sebab bila sembur je Biobax, diorang cakap rasa lega sangat-sangat rasa sakit bahagian belakang, bahagian pinggang, sakit lutut dan jugak sendi. Legaa dengarrr bila mak ayah pun puas hati pakai ! 

Bukan mak ayah aku je aku bagi try Biobax, tapi ibu ayah mertua pun aku hadiahkan jugak. hihi. Macam ibu mertua, ada sakit gout, jadi aku tak teragak-agak nak bagi ibu cuba. Ibu cakap bila pakai Biobax, memang sesuai dan ngam-ngam soyyy dengan dia. Rasa sakit-sakit sendi dan sakit kaki,  dia cakap kurang rasa sakit berbanding sebelum ni. Nak solat pun rasa senang. Ayah mertua aku pulak, dia jenis kuat bersin sebab ada resdung. Katanya, kalau tiap-tiap pagi je, mesti bersin banyak kali. Tak tahan katanya, rasa miang je hidung tu. Jadi, aku suruh ayah mertua pakai Biobax, sembur dekat tangan dalam 1-2x, lepastu hidu bau tangan tu. 2 hari lepas pakai, ayah cakap dah takde bersin-bersin bila waktu pagi. Legaaaaaa terus! tak macam selalu-selalu, kejap-kejap bersin. Ayah cakap, dia suka sangat dgn Biobax. hehe



Bila kandungan dah membesar ni pun, aku dah start tak larat nak duduk lama-lama bila dalam kereta. Kalau lama sikit je dalam kereta, mulalahhh start meragam macam budak-budak, duduk dalam kereta pun macam tak senang duduk dah, kejap-kejap tukar posisi sbb pinggang lenguh dan sakit. Sebabkan tu, aku bawa Biobax siap-siap masa naik kereta balik kampung raya haritu. Bila sakit je, cepat-cepat sembur dan massage sikit. Alhamdulillah lepas spray Biobax dah tak rasa sakit lagi dah. Husband pun pakai jugak sebab dia yang tukang drive biasalah, cepat sangat mengantuk! Geram betul ! Bukan aku je guna, tapi aku semburkan juga dekat bahagian tengkuk dan bahu dia dan urutkan sikit kasi fresh! husband pun spray Biobax dekat tangan dia dan hidu kasi hilang mengantuk. Terus tak rasa mengantuk lagi dah masa nak drive jauh-jauh balik kampung :)



Ok kalau korang nak beli senang je order dekat wassap. 
Kalau korang nak dapatkan Biobax dengan harga PROMOSI boleh wassap code :-

"BIOBAX-IRINE" 
ke no 019-9029195  (NISA)
atau wassap ke no 013-3050275 (AIRIS)
(ingat tauuu guna code ni, kalau tak guna code ni, tak dapat harga diskaun.haha)

Harga dekat kotak RM85, tapi kalau korang wassap gunakan CODE atas tu, dapat harga RM70 siap free postage lagi :) 



Kalau nak tengok banyak testimoni pengguna Biobax ni, boleh LIKE 

FB PAGE : BIOBAX OFFICIAL 

atau follow official Instagram :-
@biobax_official 









2 comments:

Nurmujahidah Ismail said...

bila la nak mengandung ni. rasa tak sabar nak rasa that experience. hehe

Puan Wawa said...

Baby dalam perut irine, doakan untie wawa pregnant juga ye. Lama dah nak rasa ada baby dalam perut ni.")
Tq irine.")

 
Copyright © Irine Nadia | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in