http://irinenadia.blogspot.com/

DARA.COM JulY ;)


Ngaapp! Ngaapp! jap ehhh..aku tengah makan popcorn lemau nih.haha..bg masa jap nak abiskan..pastu baru aku sambung create entry nih ;)

Ok dahhh..
tangan tengah lekit-lekit time dok kelik2 mouse nih.hahah.Babe, thanx a lot sbb hari tuh, aku buat sale 2 hari berturut2, laku kesemuanya!! Alhamdulilah..howyeyyyhhh, howwyeyyyhhh..! boleh beli handbag Guess bwk g U ! ngaaaa~As u all know, aku skang kat umah akk aku nih, dok sini hampir seminggu jugak lah..menghabiskan sisa2 cuti kat sini sebab aku nak completkan barang2 nak masuk study nih. Haiyyyoooo...seriusly wa cakap sama lu lah kan, barang2 wa sume kaler pink tau! lu olang mesti jeles punyew! :P (saje nak membara2kan hati korang..heheh). Cormforter pink ikea sponser by benjoy marcello semua dah settle! bantal2 pink sume dah settle! blanket pink settle! benjoy siap belikan lilin2 aroma yang banyak2 tuh kaler2 pink, pastu dia belikan ada pokok kecik dalam pasu kaler pink( benjoy suh letak atas meja study,kasi oxygen dlm bilik ),sume dah settle lah kot. Aku rasa, macam nak bawak kipas yg kecik tuh la.yelaaa..mana tau nnt, kalo balik2 je klas,panas2 gelap naum tuh, peloh tak hengat dunia keluar menitik2 smbil mengelap2 kat lengan baju (itu bukan aku, itu ada yang sorang tuh..sila terasa dengan statement aku ;p), pastu ketiak lak berkuah lodeh..hishh..dengan adanya kipas yg hanya menghala ke arah katil aku je, semestinya x kan jadi peristiwa2 yang tidak diingini camtuh kan? ;) Tapi akk aku cakap, dia suruh aku beli "air cooler". Haaaa..ngk! kan dah terpengaruh! haha.aku  nih dah la jenis yang cepat terpengaruh.

Ok jap..sebenonya, aku create entry nih pukul 2.03 a.m, jumaat. Tp aku publishkan arinih sabtu.Sbb sabtu aku dah balik Melaka dah. Time dok ketak ketuk satu-satu abjad kat laptop nih pon, muka aku still berdebu dengan serpihan bedak2 dan eyeshadow smockey eyes kat mata nih.Nak tau kenapa? Aku baru je smpai umah nih haa..! baru pas balik daripada ngk Lagenda Budak Setan.haha.Ketinggalan sungguh aku. Tp ok whut, daripda orang x dpt tgk2 lagi.hua3:P Pastu, borong2 lagi barang2 keperluan. And aku telah berjaya merembat dan menyebat handbag baru aku! yezzzaa!! Guess mari! ;) Yg penting, PINK ok.


Sila tepuk tangan dan hentak-hentak kaki kerana saya telah berjaya mendapat Guess Bag!
chhiihhuuiiiiii! assssyyyiikkkkk!
tips nak dptkan handbag cantik2 : Silalah berniaga dress  :P ! haha
(seluar jeans aku cantik kan? dah lama x basuh tuh.hek hek hek! )

Pastu, berjaya lagi memborong wedges buat kali ke brape tah! Kali nih, aku tetap berdegil nak dptkan wedges nih.Sbbnya, wedges nih kaler pink kan, mana taknya cair iman aku yg kukuh nih.MasyaAllah..cantik sgt2! Pegi beli cepat! eyhh x leh2..nnt sama cam aku :)


Sila teka mana kaki saya kecik molek itewww..
meh aku bg klu-klu sikit...kaki aku yg ada 6 ibu jari kaki.cubalah carik! selamat berjaya mengira! ;)
Amaran kepada sesiapa yang tak suke mengira dan benci Add Math, aku suggestkan, jgn lah kira! sure x jumpe kaki aku yg ada 6 ibu jari kaki tuh. ngaaaa~~

Sambung lagi, pastu sebelum nak tgu movie start, aku ngan akk terchinta aku, CPm Honey Nurhaliza pergi dok merayau2 japp..last2 x de tmpat duduk, we all g buat manicure padicure.See! see! sgt nikmat bila kuku aku skang makin bersinar2..howyeyyhh..kulit2 kuku yang kering2 kat tepi2 tuh dah xde daa..sukenye laaa haaaiii..Akk aku sgt2 manjakan aku hari nih ;') sayang sgt2 lahh kak!! Yg aku sukenye, kedai manicure padicure nih tema kedai diorang semuanya PINK ! ok aku sgt suke!!! sgt comel! merancang nak bukak kedai manicure padicure la pulak pasni.ngeh33x.

Pastu kan..kan..kan..kan..kan..kan..kan..heheheh..
aku still tersengih-sengih lagi nih sampai skang..
Sebelum aku nak shopping2 nih semua, bila jejak je kaki kat mall nih, 1st aku carik dulu ialah!!!...
jeng jeng..jeng..TOILET!! ngaaaa~ masuk toilet dlu..selesaikan apa yang patot..n then kan kan kan kan kan..terus berlari-lari keanakan macam kanak2 ribena yg mana kakinya sgt2 lah pengkau! haha.
Terus masuk kedai magazine.Aku tercarik-carik something nih.x jumpe-jumpe.Mana lak mamak nih sorokkan.Sampai aku ngan akk aku cakap camni..
irine (aku) : "Akk..sape dapat jumpe dulu, dia menang".ngeh33x
cpm (akak aku) : "hahaha..ok2..sape jmpe die menang".
comel kan?hehe.
Last-last masing2 x jumpe..hek hek hek! Dak kak terus tanya kat counter tuh,magazine DARA.COM dah keluar belum.Mamak tuh terus cakap ada..still berbalut lagi.baru sampai.Mata aku dah melilau dah x sabar nk ngk..hihi.yelahh...mana taknya, mak aku call tengahari tadi drpd melaka, dia cakap die dah beli dlu dara.com.Mau x giler aku..Aku pelik! kenapa Melaka cepat smpai n keluar lak nih magazine,haha.bukan ke slalu nye paling terlambat :P

Taddaaaaaa!


Terharuunyeee laa haaiiiii akhirnya impian aku dah tercapai ;') Alhamdulilah dan sykur sangat2 :)
Thanx to karangkraf sebab sebelum aku nak shoot tuh, aku cakap and sempat jugak lah doa2 yg mintak2 masa aku jadi cover girl julai nih, cover magazine dia tema pink and pepel :)
Skali mak aku kol..aku cepat2 tya.."mak..mak..cover dara.com kaler ape?"..mak aku cakap PINK! mau x sawan ko time tuh! ngaaaa~ Dah la..aku nih melampau2 addict ngn pink!


Thanx mak ayah, thanx benjal, thanx akk + abg rafi abg ipau aku, thanx benjoy, thanx benloy,thanx sayang.
And paling sgt2 aku berterima kasih sangat ialah my best wartawan from magazine mula2 aku masuk dalam magazine.THANX TO ACHIEK SIDEK! Beliaw sgt2 baik ok dengan aku! sbb beliaw aku dapat semua nih jugak :) and THANX TO KAK LYNN! THANX TO KAK JJ! THANX TO MAKE UP ARTIST aku time nak shoot nih,kalo x silap aku lah, nama beliaw KAK FIZA kot.aku dah lupe..wuwuwu.And aku sgt2 lupe nak mintak no phone beliaw sbb aku baru plan nak amik dia jadi tukang make up aku time tunang n kawen nnt..hek hek hek! yess! dah gatal!


Untung rr korang dpt ngk aku free2 of charge je..hampehss! hehehe
* 1st aku nak cakap dulu yang sesape yg dah beli and perasan kat jari kuku aku tuh ada kesan2 merah2 tuh..yg itu inai ok! bukan kukutekk (sory salah eja) ngeeh3x
* 2nd aku nak cakap yang aku time pergi shoot nih, aku x cukur kening ok! sama sekali tidak membenarkan barangsiapa yang berani tarah dan toreh kening serabot aku nih :) Kan cukur kening itu suatu perbuatan yang HARAM di sisi Islam!


time nih agak kelakar skit..hahah..Macam biasa, dalam cerita cover girl, mesti ada babak-babak buat memek muka.dan hasilnya! mulut dan bibir aku beku sbb kene senyummmm smpai petang.Gigi dua ketul aku mula kremm time tuh. :D
Time tuh, bila photoghrapher dah bg chance buat memek gaya bebas, bermulalah muka memek yg x senonoh. Sebenonye byk lagi memek2 muka..tp mestilah diorang pilih yg ok kan :)


Kasut no pinjam2 okeh! Sdn Bhd punye! hehehe :P
Rembat kasut akk aku time nih, sbb kasut aku x sompek nak bawak drpd gumah ;)
Gigih nih daripada umah aku kat Melaka terus nak pergi Studio Karangkraf kat Shah Alam.Seb bek, akk terchinta aku ada..tumpang umah die :P Sgt2 kenangan sbb pergi shoot time nih dengan dua orang sahabat baek dunia akhirat aku, akk aku CPM and Benjoy! love u bebeehhh! ciyommm sikittt arrrhhhh! sebelah lagi! sebelah lagi! atas! bawah! heheh

So, lastly, aku sendiri, IRINE NADIA MARCELLO nak ucapkan thanx  a lot dekat semua orang yg always support aku! family aku! kawan2 aku! and semua lah! Kalau u all nak tau, disebabkan BLOGSPOT lah aku dpt lebarkan sayap aku nih.hehe..geli kan ayat aku? Mee Howwliaawww Ho Ho Ho! Hanya disebabkan, satu blog yg agak buruk dan tidak tersusun rapi nih, aku dpt luahkan segala-galanya di sini :)
Thanx babe! Dan dan dan! aku nak mintak maaf sgt2 kalau aku sendiri IRINE NADIA MARCELLO pernah menyakitkan,melukakan hati sesiapa dalam dunia nih sama ada sengaja atau tak terrrrrrrsengaja.Nobody is perfect! dan aku bukanlah perfect! Mintak maaf ok! :) peace!

And thanx  a lot kat my best buddy in da world, Mira Uttika Che Abdullah sebab betol2 buat aku terharuuu :)
ok cuba korang baca email Si Mira nih tuk aku :)

"Aku tahu hadiah ni tak ada harga pun.Ye lah,hanya sebuah lukisan je kot.
Tapi aku tak kisah.Aku nak lukis juga potret kau untuk kau.Kau terima ye?
Muka kau senang je nak lukis.Tapi part gigi tu nak dekat doploh juta kali aku lukis.Susah weh ! hahaha.Salah lukis kang,ternampak gemuk lak gigi kau tu.Salah lukis kang,ternampak jonggang lak gigi kau tu.Ini je yang mampu aku buat.Ini hadiah buat kau sempena kau akan sambung study kau nanti dan sempena menjadi cover girl Majalah Dara.Com ! Caya lah babe ! Aku sokong kau babe.Teruskan cita cita kau dalam bidang ni.Kau ada pakej babe.ILY"
( hahahahha..mengong nye mira! part gigi aku mmg susah kot..gigi aku kan 2 ketul je kat depan tuh :P )


SAh! SAh! Sah! gigi aku memang susah nak lukis.huahua :P
Thanx babe! aku suke! Thanx ats persahabatan kita nih ;) ILY!
Bye bye!
Next entry kat blog aku : Di Sebalik Tabir shoot shoot at Karangkraf !


Ini dia..Manager aku skang  merangkap abg terbaik dalam hidup aku!
BENJOY  :)

59 comments:

syAzAnA said...

wow. congratz adek. lau adew ade cita-cita yg mendalam dalam bidang media nie, teruskan but JANGAN LUPA DIRI and pantang larang dalam islam itu penting oke. gud luck!

Fieyda said...

fewits2 :)

zither said...

bestnya jual baju, nak ikut jugak lah. lepas ni bukan boleh beli beg, beli rumah lah sekali. hahak

lyndadyana said...

sonoknye dpt supin.. huhu..
nice hndbag... :)

DILA is AZIE said...

woaah. sangat besh nye. lawa nye akak dekat magazine tuh. hehehe, :)

fyka said...

Phewww berpeluh irine oii akak baca entry kali neyh,mencecah lantai..hehehe...

mcjust.lol said...

wauuuu..!! tahniah irine! comel cover dara.com tuh!

ehem. lawaaa aihhh henbeg guess.. =D

Amir Rayyan said...

alhamdulillah...congrats irine...:)

yan said...

tahniah adik irine yang cantik gojes jelita sweet sour. hehe. cun. hot. dan sewaktu dengannye. semoga impian irine tercapai ok :) pray for u :)


feel free,go here :)
izyan's

♥CIK SHA♥ said...

tahniah dik..u deserve it...macam mira cakap..irine ade pakej..tahniah sekali lg sbb cita2 dah tercapai..

belajar elok2 eh..^_^

~`nAnie~ said...

irine famous nye
hehe
cntik sgt irine

anissa said...

irene ne comel..mmg suke bce blog irene..

murnimahyum said...

wow...
congrats dik msk magazine~~
cun sgt...

soffya cik bulan said...

fuhh cayalah..congrat coz masuk magazine ye dik..n belajar rajin2..
wish u all da best!

Yot | is | Yati said...

camera kita sama! pink!!!

semoga irine terus sukses dalam pelajaran dan bidang posing2 ni okeh. love ya.

FaTin GemiNi said...

Alhamdulillah..keep it up gurl~!

sarahunny said...

WELL DONE ADIK!!!! semoga success ye. dah beli magz tu. uuuu dia cun arh! untuk life di U t all the best. love u!

Haura Malina said...

tahniah irine !
suke tgk irine happy. :)

jaga hati, jaga iman ^_^

AMOI KUSUT said...

wah da kuar da maazine tu..
congrats yee..
lps ni blajar rajin2 yee..

*anda sememang nye cute!

syahira ariff said...

bestnyer u
fofuler tau
caner ek tips nak jadi glamer mcm u?

intan payung said...

awak chantek =).. sgt seswai jd icon remaje hehe

myblogleeya said...

sweer

aLya said...

coNgrats iriNe..
jgan luPe bwak kipas kecik 2 taw!!
siLap2 dpat kipas pusiNg nO.5 cam nO.1..
huhu

Dyna Yvonne said...

congratz irine..
gud luck kt u oke~

kamu chumill~

^_*

Sizuka said...

irine cool gilaaa.
beg GUESSS! WHOAHH. envy! haha

always keep ur head up high gorgeuss yaww. gudluck for ur next step to the virtues of knowledge. ^_^

Aidah said...

alhamdulillah dan tahniah sis... dah selamat menjadi cover girl dara.com untuk bulan julai. selamat juga sambung belajor yer... belajar rajin2, bloggin rajin2 juga tau.. luv ur blog, nice blog, memang best lahh...

pyahnakmat said...

jeles3 .. sampai tak tau nak komen ape . haha

laskar rainbow said...

tahniah girl..

~CPM honey_nurhaliza~ said...

Eyh eyh,kasut cpm cntek gilerrrrr,haha

fara said...

wah , tak sabar lah nak beli
majalah dara ! hehe
hope irine terus berjaya k :)

Wawa Zameri said...

tadi dah carik magazine dara
i punye lah kecoh masuk kedai tu, haha mana magazine dara, mana
sekali tak de
tak guna punya jusco = ="

cikTAM said...

wahh.
congratz..
dpt msok magazine :)

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

dik.. wedges tu tak nak jual ke? haha. meroyan tengok wedges kat pic atas tu. hihihi. terlebih sudah!

berlian marliana said...

wah!kne dptkn 1 DARA.com nih.hehe...btw,,u look beauuuuutiful oke...=)

-izzah_nupps- said...

santekk2! slamat duet aku.. ngeh3~~~ xyah beli dara! wuhuu~~!! hikhikhik..XD

liyana aziz said...

wah, best2! tahniah yep.. blajau elok2 nanti.. =)

anisa_liyana said...

akak shumel lorh..
=3
nnty nk beli dara lorh..
lum beli lg nie...
ngee~~

Qarl said...

dh beli dh dik!

Hizami Rahim said...

wah.
irine semakin maju.
bagus bagus.
;)
moga terus berjaya!
;)

ieqa said...

terharu tgk lukisan kawan Irine :')

all the best in ur life ^^

zam.enol.arep said...

gua mau lukes gak bleh?
tp ngaku awal2 ni part gigi mmg gua fail. jd nantikan produknye dpd gua. haha.

haha. btw budak. sila blaja bagus2.
dudok u kna baek ngn psyarah. tu je kuncinye. haha. so gudlak hokeh. =]

DOLCEshasha said...

congtratzzz masuk DARA ! suka baca DARA .

a i s h a said...

akk sha dh bce dara.com sygg :)

tahniah tau ! tumpg gembire.
suke sgt tgok irine sygg nih :)
tros follow blog die.

sye, nak tajuk lagu kat blog you.
sgt sukeee :)
tajuk lagu blog BENJOY skali :)

folow2 blog akk ye sygg :)

Alya Farhana said...

gudluck!! irine ,,nant akq nk cari dara.com kt kunokuniya jgak la ...bak kte aizul baru nmpak ekslusif!!! hiihhi...

Apel D. Doragon said...

tahniah saudari di atas kejayaan anda :D

MIRA UTTIKA said...

Babeee,
senget nye kau pegi copy&paste balik ayat separa kejiwangan aku tu.nasib baik takada unsur unsur berbaur kelucahaaan.wakaka.

terharu nok aku bila tengok gambar kau hasil lukisan aku tertempek dekat belog kesayangan orang ramai ni.haha.tapi serius weh,aku rasa cam semangat gila lukis gambar kau time tu.adakah itu bermaksud keteguhan cinta aku dekat kau semakin utuh dan teguh? waaaaaa ^_^

Babe,
terima kasih sebab hati kau dengan aku mesti sama.Terima kasih sebab aku tak susahkan diri aku untuk luahkan perasaan aku untuk kali kedua sebab kau selalu jadi yang pertama luahkan perasaan kau dulu.(ye lah,kita kan kalau dok gossip apa apa,mesti sama je cerita kita kan)

Thanks sebab jadi GF and BF aku yang paling menggong ! ahaha.
& akhir sekali mekasih sebab sudi jadi IRINE NADIA dalam hidup aku ;)

*hug hug hug hug hug !

Shari said...

cogratz masuk dara!:) nnt boleh baca majalah dara edisi 74:) tentang langah bendul.hehe

nurayunni said...

bestnyer..cantik...

miss jue said...

hye... sy dah baca pasal awak dlm Dara.com...

Rara Nasiha said...

thniah irine. blaja rajin2 ya nanti. :)

najla said...

blogwalking !

nice blog ! nice bag. nice wedges !

heeeee. :)

sudah follow:)

nabil_potter said...

tahniah irine..

hazarimi ♥ said...

congratssss irene =)
mesti dapatkan dara.com bulan ini...huhuuh

fizz fauri said...

Tahniah Irine.....

kk said...

wahhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!grrr comel betol

Miss Syamsina said...

congrats dear! =)
nanti bila jumpa magazine dara mesti tersenyum tengok irene jadi covergirl. hehe

dila said...

congrats irine!

p/s: bag guess itu sangat cantik dan paling penting, pink!

a.m.n.i.n.a said...

Kaasut kuning tu chanteks. Bley tau mana beli =)

i.d.a.s.h.a.h.r.i.z.a said...

irine..kamoo sgt chumel..sis slalu ngk blog kamoo..;)
keep smiliNG dear..

 
Copyright © Irine Nadia | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in