rahsie Mata gurl ?? haaa..meh2 aku bongkarkan..ahaXx ;p


Ntah rrr...aku x tau plakk ape rahsie mata aku nih..kenkadang nmpak sepet..kenkadang nmpak besO...kenkadang sepet balik..kenkadang besO balik...Arggghhhh...cam keling jeww aku cakap nih...Agagaga...;p
Mata mengungkap byk makna....firasat tersirat. Tp firasat ini just sekadar menambah pengetahuan, tentang tingginya rahsia pusaka Melayu lama yg kaya dgn pelbagai ilmu tilikan tentang insan bergelar WANITA. Sejauhmana kebenaran pon aku x tau laaa n mungkin tuh sume just kebetulan semata-mata.... :):)


Saiz mata kecil

Peramah, banyak cakap, kurang pertimbangan.Lelaki boleh jadi kelam kabut akibat mulutnya. Bersikap periang tapi bila marah lambat sejuknya. Bila bercinta suka tukar pasangan kerana hatinya tidak pernah puas. Boleh bahagia dengannya jika dapat penuhi kehendak duniawinya.


Saiz mata sedang

Sederhana, tidak banyak berahsia, ada pertimbangan, bertanggungjawab serta perlukan belaian mesra drpd sume orang..


Saiz mata lebar

Cukup kuat berahsia, otak kurang cergas, pemarah,bertindak tanpa fikir panjang, kurang teratur, tiada arah tujuan dan putus asa.Tapi boleh setia.


Mata jarang berkedip

Gadis ini cukup istimewa orangnya.Bijaksana,baik hati,setia,adil,bertanggungjawab,tidak cerewet,suka membantu dan mampu membahagiakan pasangannya.


Mata selalu berkedip

Pemaaf, senang dibawa berbincang, memahami dan sabar.Wanita ini baik


Mata cengkung

Kurang memuaskan, materialistik,hidup dengannya boleh sengsara, kata manis tapi bohong, mahu senang, mudah curang, bila anda susah dia tidak peduli


Mata redup

Wanita ini mudah dipermainkan, tidak dapat kawal emosi, hatitidak tetap, banyak kenalan kurang sahabat.


Matanya seolah tersembul keluar

Sifatnya baik, rela, tabah, menyenangkan,ikut kata. Tapi mungkin tidak tepati janji, pendendam, tamak dan cepat marah .


Agak2 uOls punye mate camnew lak??? Ader x yg same2 ngn ciri2 kat ats tuh...tp ciri2 tuh bukan aku yg reka2 taw...tuh aku jumpe kat infO mane tah..So..kongsi2,share2 laa kowang...nih untuk gurl jeww laa...Tuk bOy..cari laa sndiri..hwa33x

5 comments:

[z@ck] said...

saya mata sedang2..
mmg ad kena skit la ngn verdict 2..
cuma sy kuat berahsia..
huhuh..

neway..u look very nice

MIRRAH ATIKA said...

irinee ! mate mira size kecikk.bangga sehhh bc pasal mate kecik tuh.HAHAHAH

Irine Nadia MaRceLLo said...

zack-huhu..mata sedang???haa...check2 kat ciri2 tuh..ho4...Neway..thanx:)
Myra-haha...ciri2 tuh menipu ekceli (jelez nih)hehehe

cinta begitu indah said...

saya tidak mengerti bahasa yang dipakai disini. awak harus bagaimna?

Irine Nadia MaRceLLo said...

cinta begitu indah-x paham kew..x pew2..usaha lg smpai faham..aggaga:d

 
Copyright © Irine Nadia Marcello | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in